Pass på banan + uteritt

Idag hade jag lite brådis i stallet :p hade bara tre timmar på mig att rida hästen... :(
Dessutom var jag SJUKT sugen på att rida lilla windy :'D har jag varit ett bra tag nu... Så jag o anna bestämde oss för att rida ut barbacka, på Nutte och Windy. Shiiit vad kul det var! I fina vädret :D gud vad jag saknat den lilla pollen <3 Ska äta nu, men jag hoppas att jag kan fixa en liten bildbomb på min fd. ponny :) gud vad jag älskar henne <3 är så glad att jenny ville köpa henne :)

Iaf blev det lite solvallatrav, lite galopp och MKT skratt <3 haha, höll på att åka av ett antal gånger, speciellt då windy hoppade 1 meter åt sidan i solvallatrav.. Hon hörde porlande vatten i en bäck bredvid vägen :p hihi <3

Red Seven i ca 10-15 min :) Tror att det var rätt bra omväxling faktiskt. Han verkade lite förvånad, men jag tror han tyckte om att ta det lite lugnt. Tränade nästan bara halter. Hans största problem är ju lixom att stå stilla...

Kommentarer
Postat av: anna :D

haha våran uteritt :D Måste göras om snart :D:D:D <3

2010-04-04 @ 00:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0