Nise (flera dagar)

Här ska komma lite uppdatering om Nise :D från de senaste dagarna ;)

Oj, kmr inte ihåg så mkt xD hihi.
Iaf, igår longerade jag bara en snabbis :p Och idag longerade jag längre och dessutom kunde jag inte stå emot att hoppa upp på hnm och rida lite barbacka :D

han var jätteduktig när jag longeerade :D Han tom. jobbade i form i traven, vilket han inte gjort förut :'D han gick i fin, låg form och jobbade fint med ryggen och jobbade med bakbenen under sig! haha, blev nästan alldeles till mig :p Shit pollen är duktig asså :)
Sen när jag hoppade upp stod han stilla :p kmr ihåg första gången jag skulle hoppa upp barbacka på'n xD Då gick han precis så jag hamnade på korset :p plus att jag höll på att ramla över på andra sidan så jag fick knipa jättemkt med benen så att han gick ännu fortare :p det måste ha sett helt sjukt roligt ut...
Men idag stod han stilla och han var SÅÅ duktig <3
Jobbade fint i form och trampade under sig när jag red. Bara i skritt. Hatar det jäkla underlaget på volten, det är ju bara slask ;'/ Är stolt över hästen som kunde trava i form (fiin form) i den där sörjan ;o

Älskar verkligen min häst <3
Haha, han har så roliga trix för sig hela tiden :p det senaste han gjorde (och typ det roligaste) var att bita tag i min vinterstövel och lyfta upp mitt ben x'D Eftersom han inte fick bita på grimskaftet var han ju tvungen att hitta på nåt annat :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0