Seven fredag 26 mars :)

Red ut på lille nise idag :) Började med att skritta en stund, och sen jobbade jag hnm i skritt och trav på vägen som var slaskig (!!) och blöt :/ han satte sig på tvären flera ggr och ville inte gå framåt :( Irriterande eftersom jag försökte rida och få hnm att fokusera på mig, men jag lyckades tydligen inte så bra..
Sen fick han syn på en stor sten som tydligen var jätteläskig.

Efter mkt bråk gick han förbi den där, dock blev han lite stressad :( Han tom. backade ner i diket och höll knappt på att komma upp ... :s stackars häst. Tkr inte om att rida ut på den pollen faktiskt. Han blir så stressad och har fokus på allt annat utom på mig ;o
jaja, finns iaf nåt (mer) att jobba på :) Man får ju se det från den glada sidan (elr vad brukar man säga ?...)

Kommentarer
Postat av: Anna Westlind

Lycka till med det, verkar som om han är lite fjollig. Men väääldigt fin och söt!

2010-03-26 @ 22:12:03
URL: http://pleaserememberme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0