Utrustning ..

Åhh jag har fått ett dampryck igen x'o
Jag vill ha ett nytt träns. Fast jag kanske inte behöver. Men jag vill :p
Jag har insett en sak när det gäller mig. Jag blir galen när jag inte köper nya saker hela tiden. Jag är beroende av att shoppa (häst)saker. Förstår ni hur jobbigt det är?

Har verkligen tröttnat på det tränset jag har nu.. Min hjärna skriker efter ett nytt träns!!
Fast då kmr ju problemet... Vad ska jag köpa för träns? Vartifrån? Vilket slags träns? Vilken nosgrimma? Ska jag köpa ett billigt träns och en enskild nosgrimma och pannband till det? Gosh hjälp mig någon :s Och det får inte bli alltför dyrt för då blir mamma galen...

Någon som kan rekommendera träns/nosgrimmor/leverantörer? Snälla x3 Kom med ideér och åsikter om vad du tkr är snyggast och bäst. Håller på att gå i bitar. Jag vill ha en massa saker, men vet inte vad :3 Jag är jättetankspridd just nu märker jag ;o

Kommentarer
Postat av: emma

Haha han är dum ;)

tack! :)

2010-03-30 @ 16:59:22
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/
Postat av: emma

tack! :)

2010-03-31 @ 10:51:21
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0