Vila

Seven fick vila idag igen (gjorde det igår oxå). Fick helt enkelt inte tid :/ Men han fick iaf en fräsch box fylld med torv instead of disgusting spån ;)

imorn ska det typ bli teori på kvällen, så jag får åka dit efter skolan och longera pollen. Kanske rida oxå. Hata underlaget...

BTW vill jag inte gå i skolan! Inte imorn iaf ;O är skitförbannad (xD) på skolan och hela världen för att vi inte får vara lediga imorgon.. Vi har spanska, matteprov och NO-redovisning imorn lxm. Hata! Om jag inte hade all den skiten (höhö) skulle jag stanna hemma och skylla på att huvudvärken var ovanligt jobbig... Haha känner mig rätt positiv just nu x) noot.

btw är ni dåliga på att kommentera :p KÖR HÅRT förf-n :p

Kommentarer
Postat av: Hillevi.P

Urs, ja hata den här dagen. >.< Höhöh, kan ta åt mig av att blivt dåliga på kommentera, vet inte vrf men har inte hunnit med det typ - brukar alltid kolla din blogg innan jag sticker iväg till skolan så brukar typ bara hinna läsa - men ska skärpa till mig (a)

2010-04-01 @ 07:58:42
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0